středa 18. září 2013

Duo CAC Lučenec

2xCAC? a p.Ridarčíková? tam som nemohla chýbať:-).A tak som všetko čo mám doma prihlásila do Lučenca. Vypadalo to tak že by som mohla isť sama a chlapi by sa postrážili. Ale ako to chodí, človek mieni a pán Boh mení. Jirka mal náhlu a neodkladnú úlohu v práci  a tak som sa vybrala s Jiříkom. Našťastie babka nesklamala a zodpovedne strážila. Ak tým môžem nazvať to,že Jíříka vozila po kopcoch na prednom sedadle v Jeepe, malý sa vozil na traktore a bagry,  pásol kone a kravy a krmil maminých 11 mačiek. No ale poďme k výstave. Sobota príšerná. Lialo a lialo a lialo. Hnusne a zimne a ešte bola hnusná hmla. Keby som to bola vedela, tak si večer predtým odpustím kúpanie psov, pretože vypadali aj tak ako prasatá. Našťastie ma osvietilo a mala som zo sebou stan. Do ktorého sme sa síce všetci nezmestili, ale hlavne že psy boli pod strechou:-). Na výstavu totiž prišli aj Jožo s Gabikou a Čekynkom. Čekynko je moja srdcová záležitosť. je to najlepší pes na svete a strašne rada ho predvádzam:-). Bol prihlásený do čestnej triedy. Čeky je už Grand Šampion tak sme chceli dať príležitosť aj iným. Ako napr. Timmíkovi:-). Na SK výstavách sa mi páči, že napíšu čas posudzovania. Nemusite tam teda stepovať od 8,00 ale stačí prísť napr. na 11, čo som v tomto počasí veľmi odcenila. Výstava prebiehala v mestskom parku v Lučenci, kruhy boli veľke, priestranné, prostredie veľmi pekné, čo som ale odcenila až v nedeľu. A posudzovanie? P.Szabo Sandor z Maďarska písal pekné posudky ale  psa okrem zubov vôbec neprehliadal. Ono keby som nezažila asi 150 výstav tak si poviem že pršalo, ale v podonom počasí posudzoval p.Muszlai, ktorý každého psa dôkladne prehliadol. Takže viem že sa to dá:-). A výsledok? Timmy V1, bez CAC s tým že sa musí ešte dorobiť. Hetty V2,res.CAC a Bonča V1,CAC. Čekynko V1. Jeho hlava bola presne typ na pána rozhodcu.
V nedeľu sme si spravili náladu. Vykuklo slniečko a ja som vybalila stan. Bála som sa, že ho budem sušiť až v Prahe a cestou mi zhnije:-). Našťastie stan, oblečenie aj všetko ostatné vyschlo. V nedeľu sa nám darilo. Timmy V1,CAC, Víťaz Slovenska, Hetty V1,CAC, Čeky V1, a Bonča V1,CAC,Víťaz Slovenska, BOB a v nadupanej FCI 1sk. sa dostala do užšieho výberu 5 top. jedincov. Predviedla skvelý výkon. P.Ridarčíková mala s nami božskú trpezlivosť. Predvádzala som 4 psov, a nestíhala som ich striedať. Ale hlavne som sa nemohla postaviť do kruhu s 2 naraz. Vypomohol mi Jožo, ktorý s Bonnie vybehal víťaza Slovenska a ešte aj BOB. Keď mu p.rozhodkyňa podávala ruku on ani nevedel k čomu mu gratuluje:-).  A ktorá bije:-). A okrem handlingu by som mu chcela poďakovať že ma ukecali aby som ostala do záverečiek, kde si Bonča vybojovala miesto mezi naj.5 jedincov.Proste nádhera:-). A ešte k cenám. Za CAC medaila, za nár.víťaza kokarda a za BOB nádherná 3radová obrovská kokarda. Uroili fakt radosť. Budúci rok má byť v Lučenci CACIB výstava a vďaka skvelej organizácíí tam určite rada zavítam znova.